Sundhed

Motivational Monday (yes please!)

I starten af det nye år (klassisk, I know! ?), var jeg ved at komme ind i en rigtig god træningsrytme, og det gjorde mig i virkelig godt humør. Min krop havde det skønt, min hud var langt pænere. Jeg fik slæbt mig selv i træningscentret eller hoppet i løbeskoene 3-4 gange om ugen, og det er sgu en rimelig stor succes, hvis I spørger mig. Men den der rytme, ikk’… den er nu ikke eksisterende.

På det sidste har jeg max været afsted én gang om ugen. Og kun når journalisten også skulle afsted. Så kunne han hjælpe lidt på motivationen. Og jeg har hver gang tænkt “SÅ! Fra NU AF: Træningsrytme SÆT I GANG”, men  hver gang er det ikke gået så godt. Som i slet ikke. Mission NOT accomplished.

Motivation, tak!

En ting der hjælper mig meget er, når jeg har nogen eller noget til at motivere mig. Allerhelst en træningspartner. Men min tidligere træningspartner, Nanna, bor i øjeblikket i London, og journalistens træningsrytme passer ikke lige til min. Derfor vil jeg nu forsøge at få bloggen til at hjælpe mig lidt på vej. Ved at skrive det ned og dele det med jer, håber jeg, at jeg kan holde mig selv lidt mere i nakken. Måske bare her i opstartsfasen.

Jeg sidder faktisk i mit træningstøj i skrivende stund. Jeg stod op her til morgen og trak i det med det samme – for så tænkte jeg, at jeg MÅTTE komme afsted. Det ville være lidt af et nederlag at tage det af igen uden at have trænet.


…..

……..

2 timer senere: Sidder stadig i mit træningstøj. Har stadig ikke trænet. Har lige spist to madder med røræg, røget makrel og en ordentlig omgang mayo. Har dog meldt mig til et træningshold i Fitten i aften. Og jeg lover!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.